
Teenuse testimine läbi tavakliendi kogemuse
Kas tead, mida Su kliendid tegelikult kogevad?
OPTIX aitab selle välja selgitada! Me pakume põhjalikku teenuse testimist, analüüsi ja tagasisidestamist just läbi kliendi silmade. Tuvastame need väikesed, kuid olulised paranduskohad, mille elluviimine tõstab kliendirahulolu uuele tasemele.
OPTIX aitab Sul näha oma teenust läbi kliendi silmade
Kogeme ja hindame teenust ausalt ja eelarvamusteta, keskendudes kogu klienditeekonnale. Testime, analüüsime ja anname tagasisidet, et tuua välja tugevused, kitsaskohad ja kasutamata võimalused. Pakume uusi ideid ja lahendusi teenuse kvaliteedi tõstmiseks.
Meie eesmärk on leida need väikesed, aga olulised nüansid, mille parandamine kasvatab kliendirahulolu, usaldust ja tugevdab brändi mainet.
Kohapealne teenuste testimine
OPTIX ei anna lihtsalt hinnangut – anname selgeid ja praktilisi soovitusi, kuidas oma teenust teadlikult paremaks muuta. Iga test ja tagasiside viib teenuse lähemale sellele, et see oleks mitte ainult toimiv, vaid ka meeldiv ja inimlik. Aitame genereerida uusi ideid ja testime, kuidas need teenuse kvaliteeti tõstavad.
Tahad teada, mida kliendid tegelikult kogevad? OPTIX aitab sul selle välja selgitada, et veelgi paremat teenust pakkuda.
Tutvu meie meeskonnaga
-
Helena Veidenbaum
TEENUSEDISAINER
helena@optix.ee -
Rannar Laur
TEENUSEINSENER
rannar@optix.ee