
Meie keskmes on klient – oleme uudishimulikud, tähelepanelikud ja teenusetundlikud
Paremad teenused - otse kasutajatelt saadud sisendi abil
Me usume, et parimad teenused sünnivad koostöös nendega, kes neid teenuseid päriselt kasutavad – tavaklientidega.
Oleme uudishimulikud, süsteemsed ja loovad teenuste arendajad, kelle kirg on paremate kogemuste loomine ning parendusideede elluviimine testitud ja toimivate lahendusteni.
Meie fookuses on füüsiliste teenuste testimine, analüüs ja tagasisidestamine reaalsete kasutusjuhtude ja- kogemuste põhjal.
Aitame organisatsioonidel – alates spaadest, hotellidest ja tervisekeskustest kuni iluteeninduskeskusteni – mõista, mida kliendid tegelikult vajavad ja ootavad. Meie kaudu saad teada, kuidas Sinu teenust päriselt kogetakse, millised hetked loovad väärtust ning kus peituvad tänased takistused.
Reaalse kogemuse põhjal testitud ja täiustatud teenused
Viime läbi teenuste testimist reaalsetes keskkondades, kaasates vastavalt vajadusele eri sihtgrupi esindajaid. Tuvastame klienditeekonna valukohad, analüüsime tänast olukorda ja kaardistame võimalused, kuidas teenust parandada, lihtsustada, selgemaks muuta ja tõeliselt meeldejäävaks kujundada.
Meie tööprotsess on inimkeskne, loominguline ja tulemustele orienteeritud. Olgu tegemist uue teenuse lansseerimise, olemasoleva teenuse analüüsimise, täiustamise või prototüübi testimisega – Optix aitab Sul näha teenust kliendi silme läbi.
Soovid testida uut iluteenust? Mõista, miks hotellikülalised ei naudi teatud protsessi? Saada selgust, kas tervisekeskuse külastaja tunneb end hoitud ja arvestatuna? Optix leiab vastused.
Meie lähenemine
Anonüümne teenuse testimine
Soovid teada, kuidas Sinu teenust tegelikult kogetakse? Meie anonüümne testimine annab ausa ja eelarvamustevaba ülevaate kliendikogemusest. Läbime kliendi teekonna tavakliendi pilgu läbi, et tuua välja nii tugevused kui ka parendusvõimalused.
Teenuse analüüsimine
Analüüsime pakutavat teenust algusest lõpuni – täpselt nii, nagu kliendid seda kogevad. Avame hetked, mis toovad kaasa küsimusi, rõõmu või ebamugavust ning toome esile nii teenuse tugevused kui ka arengukohad.
Teenuse tagasisidestamine
Kogutud andmete ja kogemuste põhjal anname selge ja praktilise tagasiside. Toome esile, mis toimib hästi ja mida saab täiustada, tuues välja ka detailid, mis igapäevases töös võivad märkamata jääda. Meie eesmärk on anda konkreetsed suunad teenuse parandamiseks ja arendamiseks.
Uued ideed
Lisaks analüüsile aitame luua uusi lahendusi ja täiustusi. Toome värskeid vaatenurki ja genereerime ideid, mis aitavad teenust muuta sujuvamaks, meeldivamaks ja eristuvamaks. Mõtleme kaasa nii väikeste täiustuste kui ka suuremate uuenduste osas, et viia kliendikogemus järgmisele tasemele ja avada uusi võimalusi kasvuks.
Järelkontroll
Oleme toeks ka pärast esmast raportit. Kontrollime, kas soovitatud muudatused on rakendatud ja kas need toovad soovitud tulemusi. Jälgime kliendikogemuse arengut ning anname vajadusel täiendavaid soovitusi, et teenuse kvaliteet püsiks kõrge ja kliendid jääksid lojaalseks.