Pakume põhjalikku teenuse testimist, analüüsi ja tagasisidestamist läbi kliendi silmade

Meie teenused

Konsultatsioon

Konsultatsiooni käigus saame omavahel tuttavaks, uurime sinu ettevõtte tausta ja teenuse eripära. Kaardistame vajadused ja võimalused ning lepime kokku selge edasise tööplaani, et liikuda sihipäraselt parema teenuse suunas.

Testimine

Teenuse testimisel kogeme ja hindame sinu teenust täpselt nii, nagu seda teeb päris klient. Analüüsime kogu teenuse teekonda algusest lõpuni, tuvastame tugevused ja parendusvõimalused. Objektiivne ja põhjalik testimine aitab avastada nüansse, mis võivad mõjutada kliendikogemust ja teenuse edu.

Analüüs

Pärast testimist analüüsime kogutud kogemusi ja tähelepanekuid süvitsi. Kaardistame klienditeekonna tugevused ja kitsaskohad ning sõnastame selged järeldused. Analüüsi eesmärk on anda sulle konkreetne ja põhjendatud ülevaade, mis aitab teha teadlikke otsuseid teenuse täiustamiseks.

Tagasiside

Pärast analüüsi koondame kõik olulisemad tähelepanekud ja soovitused selgesse ja praktilisse tagasisidesse. Toome välja, mis töötab hästi ja millised kohad vajavad muutmist või täiustamist. Hästi struktureeritud tagasiside aitab sul teha teadlikke ja kindlaid otsuseid, mis viivad teenuse arengut sihipäraselt edasi.

Ideestamine

Ideestamise protsessis lähme kaugemale olemasolevast ja uurime, kuidas saaks teenuse igat osa täiustada või täiesti uuelt poolt vaadata. Meie meeskond toob lauale uusi ideid, lähenemisviise ja lahendusi, mis aitavad teenuse arendamisel leida värskeid ja loovaid võimalusi. Soovime pakkuda sulle väärtuslikke mõtteid, mis aitavad teenust veelgi paremaks muuta.

Järelkontroll

Pärast muudatuste elluviimist jälgime nende mõju ja hindame, kuidas loodud lahendused ja muudatused end praktikas õigustavad. Kogume tagasisidet ja analüüsime, kas teenus on muutunud kliendi jaoks meeldivamaks ja tõhusamaks. Järelkontroll aitab veenduda, et saavutatud tulemused viivad teenuse arendamisel järgmisele tasemele.

Pakume ettevõtetele

Ühekordne testimine

Sobib ettevõtetele, kes soovivad ühekordset ülevaadet oma teenuse kvaliteedist ja toimimisest.

Hind alates 2000 € + km*

Sisaldab: üht anonüümset testimise sessiooni, tagasisideraportit koos praktiliste soovitustega.

Kellele? Restoranid, kohvikud, hotellid, jaemüügikohad, klienditeeninduspunktid jt

Regulaarne testimine

Pärast esmast testimist jätkuv koostöö kliendikogemuse monitoorimiseks ja parandamiseks.

Hind alates 3000 € + km / kuus*

Sisaldab: 2 kohapealset testimist kuus. Igakuised raportid, süvitsi minev analüüs ja regulaarne tagasiside koos parendussoovitustega.

Kellele? Suurema külastatavusega ettevõtted nagu jaemüügiketid, spaad, veekeskused, tervisekeskused, hotelliketid, teenindusasutused jt

Kohandatud lahendus

Täielikult kohandatud teenus, mis vastab teie konkreetsetele vajadustele ja testimissagedusele.

Teeme personaalse pakkumise, mille hind sõltub testide mahust, sagedusest, asukohtadest jne*

Sisaldab: Paindlik testimissagedus, süvaanalüüsid, kliendirahulolu jälgimine ja pidev koostöö.

Kellele? Suured ettevõtted, kellel on mitmeid füüsilisi asukohti ja/või spetsiifilised ootused mitme teenuse testimiseks

* Teenuse hind sõltub selle mahust, asukohast ja muudest kokkulepitud detailidest. Hinnale ei lisandu testimisega seotud kohapealsed kulud (nt majutus, tasulised lisateenused jms), mis arvestatakse eraldi. Pärast koostöölepingu sõlmimist esitatakse 50% ettemaksuarve.

“Pärast OPTIXi analüüsi sain tõeliselt aru, kuidas meie kliendid meie teenust kogevad! Oleme kogu klienditeekonda uue nurga alt vaatama hakanud.”

— JAANA L., OPTIXi klient